Η έννοια του εξειδικευμένου ακροατηρίου
Κατά την παρακολούθηση της εκπομπής SURVIVOR από το κανάλι SIGMA τη17/2/18 η ώρα 9:30 κατέγραψα τις εξής διαφημίσεις:
Οι αξίες είναι,η αξία ομορφίας και περιπίοιησης σε μία γυναίκα, όπως και μια καλή διατροφή για συντήριση του σώματος και τη παρουσίαση ένος "καλού" εξωτερικού παρουσιαστικού. Επίσης , και η αξία του κυριάρχου που είναι ο άντρας που φαίνεται στην διαφιμιση με το αυτοκίνητο , τα εργαλεία του super home center και το άρωμα απο το emporio armani.
Ναι, υπήρχαν διαφημίσεις για άλλα προγράμματα του καναλιού , όπως Γαλάτεια, ραδιο αρβύλα , πρωτοσέλιδο ,το πρόγραμμα του power of love και μιλάμε ανοικτά με τη θέκλα. Σπάνια μπορεί να παρακολουθήσω το πρόγραμμα του power of love για απλή ψυχαγωγία , γενικά δεν παρακολουθώ προγράμματα της τηλεόρασης.
Συμπερασματικά, από την πιο πάνω ανάλυση φαίνεται ότι με την ώρα προβολής της εκπομπής που είναι το βράδυ κατα τις 9:30 ο κοινός στόχος του ήταν γυναίκες και άντρες γύρω στην ηλικία των 20-60 ετών. Επίσης , ότι τα προιόντα είναι προσιτά σε όλους και σε όλες τις κοινωνικές τάξεις.
Διαφημίσεις
- Caprice· ππαπαδοπούλου
- Vaniche καθαριστικό
- Primetel προσφορές
- Cyta
- Hellenic Bank
- Προσφορές υπεραγοράς Παπαντωνίου
- Pizza Hut
- Χαππι solpadeine
- Προσφορες Lidl
- Emporio Armani
- Knor Κύβοι
- Φαρμακο
- Προσφορες METRO
- Βιολογικό Ψωμι
- Νεο αυτοκίνητο audi
- Elvive Σαμπουαν μαλλιών για γυναικες
- Super Home center
- Γιαούρτι Δωδώνη
- Γυναικίες Κρέμες
- Lipton τσαι

·
1. 1. Απευθύνονται
τα προϊόντα περισσότερο σε γυναίκες, σε άνδρες ή δεν έχει σημασία;
Κατά την
γνώμη μου, τα προϊόντα που διαφημίζονταν στην τηλεόραση κατά τη διάρκεια που παρακολούθησα δεν καθόριζαν αρκετά το φύλο.
- Σε ποια
ηλικιακή ομάδα απευθύνονται τα προϊόντα;
Η ηλικιακή ομάδα ήταν γύρω σε κοινό ήλικιας 20-60
- Σε ποια
οικονομική τάξη απευθύνονται τα προϊόντα
Η οικονομική τάξη θα τη χαρακτήριζα σαν την
μεσαία τάξη αφού είναι προσειτά σε όλες τις οικονομικές τάξεις
- Σε ποιο
μορφωτικό επίπεδο απευθύνονται τα προϊόντα;
Πιστεύω δεν απευθυνόταν σε κάποιο μορφωτικό επίπεδο
αφού τα προϊόντα είναι καθημερινής και κοινής
χρήσης.
- Σε ποια
γεωγραφική περιοχή απευθύνονται τα προϊόντα ή αυτό δεν έχει σημασία;
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.
- Τι αξίες
νομίζουν οι διαφημιστές ότι έχεις;
- Υπήρχαν
διαφημίσεις για άλλα τηλεοπτικά προγράμματα του καναλιού; Αν ναι, τι άλλες
εκπομπές προσπάθησαν να σε κάνουν να παρακολουθήσεις; Παρακολουθείς αυτές τις εκπομπές; Γιατί ή γιατί όχι;
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου