Η έννοια του εξειδικευμένου ακροατηρίου

Κατά την παρακολούθηση της εκπομπής SURVIVOR από το κανάλι SIGMA τη17/2/18 η ώρα 9:30 κατέγραψα τις εξής διαφημίσεις:


Διαφημίσεις
  •   Caprice·  ππαπαδοπούλου
  •  Vaniche καθαριστικό
  •  Primetel προσφορές
  • Cyta
  • Hellenic Bank
  • Προσφορές υπεραγοράς Παπαντωνίου
  • Pizza Hut
  • Χαππι solpadeine
  • Προσφορες Lidl
  • Emporio Armani
  • Knor Κύβοι
  • Φαρμακο
  • Προσφορες METRO
  • Βιολογικό Ψωμι 
  • Νεο αυτοκίνητο audi
  • Elvive Σαμπουαν μαλλιών για γυναικες 
  • Super Home center
  • Γιαούρτι Δωδώνη
  • Γυναικίες Κρέμες
  • Lipton τσαι

Αποτέλεσμα εικόνας για Η έννοια του εξειδικευμένου ακροατηρίου

·  




1.      1. Απευθύνονται τα προϊόντα περισσότερο σε γυναίκες, σε άνδρες ή δεν έχει σημασία;

 Κατά την γνώμη μου, τα προϊόντα που διαφημίζονταν στην τηλεόραση κατά  τη διάρκεια που παρακολούθησα δεν καθόριζαν αρκετά το φύλο. 
  1. Σε ποια ηλικιακή ομάδα απευθύνονται τα προϊόντα;
Η ηλικιακή ομάδα ήταν γύρω σε κοινό ήλικιας 20-60
  1. Σε ποια οικονομική τάξη απευθύνονται τα προϊόντα
Η οικονομική τάξη θα τη χαρακτήριζα σαν την μεσαία τάξη αφού είναι προσειτά σε όλες τις οικονομικές τάξεις
  1. Σε ποιο μορφωτικό επίπεδο απευθύνονται τα προϊόντα;
Πιστεύω δεν απευθυνόταν σε κάποιο μορφωτικό επίπεδο  αφού τα προϊόντα είναι καθημερινής και κοινής χρήσης.
  1. Σε ποια γεωγραφική περιοχή απευθύνονται τα προϊόντα ή αυτό δεν έχει σημασία;
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή.
  1. Τι αξίες νομίζουν οι διαφημιστές ότι έχεις;
 Οι αξίες είναι,η αξία ομορφίας και περιπίοιησης σε μία γυναίκα, όπως και μια καλή διατροφή για συντήριση του σώματος και τη παρουσίαση ένος "καλού" εξωτερικού παρουσιαστικού. Επίσης , και η αξία του κυριάρχου που είναι ο άντρας που φαίνεται στην διαφιμιση με το αυτοκίνητο , τα εργαλεία του super home center και το άρωμα απο το emporio armani.
  1. Υπήρχαν διαφημίσεις για άλλα τηλεοπτικά προγράμματα του καναλιού; Αν ναι, τι άλλες εκπομπές προσπάθησαν να σε κάνουν να παρακολουθήσεις; Παρακολουθείς αυτές τις εκπομπές; Γιατί ή γιατί όχι;
 Ναι, υπήρχαν διαφημίσεις για άλλα προγράμματα του καναλιού , όπως Γαλάτεια, ραδιο αρβύλα , πρωτοσέλιδο ,το πρόγραμμα του power of love και μιλάμε ανοικτά με τη θέκλα. Σπάνια μπορεί να παρακολουθήσω το πρόγραμμα του power of love για απλή ψυχαγωγία , γενικά δεν παρακολουθώ προγράμματα της τηλεόρασης.

Συμπερασματικά, από την πιο πάνω ανάλυση φαίνεται ότι με την ώρα προβολής της εκπομπής που είναι το βράδυ κατα τις 9:30 ο κοινός στόχος του ήταν γυναίκες και άντρες γύρω στην ηλικία των 20-60 ετών. Επίσης , ότι τα προιόντα είναι προσιτά σε όλους και σε όλες τις κοινωνικές τάξεις. 


Σχόλια